Koala's & Kangoeroes - Reisverslag uit Sydney, Australië van Feline Ven - WaarBenJij.nu Koala's & Kangoeroes - Reisverslag uit Sydney, Australië van Feline Ven - WaarBenJij.nu

Koala's & Kangoeroes

Door: Feline van de Ven

Blijf op de hoogte en volg Feline

22 September 2014 | Australië, Sydney

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik de beste dag tot nu toe gehad! Ik heb eindelijk een Koala mogen aaien :D Mijn 1e goal is behaald haha
Gisteren, zondag, zijn we naar het Featherdale wildlife park geweest in Doonside near Blacktown, samen met Maaike, Chris, Vicky (mijn collega), Kirsten en Liese (duits nieuw meisje). Het was iets meer dan een uur reizen vanaf centraal. Eenmaal daar aangekomen zagen we de kangoeroes al en heel veel vogels. We kregen bij de ingang een stempelkaart, dus bij elk dier kon je een stempel zetten, zo wist je ook meteen dat je alles had gezien. Na de eerste kangoeroes gezien te hebben, kwamen we bij de Koala's! Ze zijn zo schattig en zacht. We zijn er natuurlijk mee op de foto geweest, maar helaas mochten we ze niet vast houden! Jammer.. heeel jammer... maar het was ook deels voor je eigen veiligheid. Daarna zijn we de kangoeroes eten gaan geven en hebben we de andere dieren bezocht; de baby emu's, wombat, dingo pups, krokodil, pinguïns, slangen, Tasmania devil, uilen en nog veel meer vogels. Een Vicky, Kirsten, Maaike en Chris hebben ook nog een slang om hun nek gehad, wat Maaike nogal eng vond! Het was echt een hele leuk dag en hebben heel veel plezier gehad. En aangezien Chris jarig was, wat die later was vertelde, zijn we met zijn alle uit eten geweest om het nog extra te vieren. Toen ik thuis kwam heb ik nog kort geskyped met het thuisfront en daarna ben ik moe maar blij naar bed gegaan.

Zaterdag hebben we weinig gedaan. We hebben lekker uitgeslapen en zijn daarna naar de Glebe market geweest. Waar ik kaarten heb gehaald! (Ja Bianca ik heb ze) Daarna zijn we samen met Daphne gaan picknicken in het Victoria park. Vrijdag avond zijn we ook samen met Daphne uit eten geweest en hebben we daarna cocktails gedronken bij Black Bird.

De stage deze week was wat saaier aangezien mijn begeleider het heel druk had en dus weinig tijd had om al mijn werk na te kijken. Ik kreeg gelukkig wat werk van mijn extra begeleider dus had nog wel wat te doen. Vrijdag mocht ik wat eerder naar huis, omdat hij die dag de hele middag een vergadering had dus mij geen opdrachten meer kon geven. Vandaag keek ik in mijn mailbox en heb ik weer wat nieuwe opdrachten gekregen gelukkig. En ook complimenten over mijn gemaakte werk! :)

Ik heb vandaag ook mijn jurkje binnen gekregen voor mijn verkleed/verjaardag feestje van vrijdag! Het thema is Gangsters & Gals, dus ik heb een leuke flapperdress klaar liggen om aan te doen. En nu zijn we met de huisgenootjes tv aan het kijken om straks weer op tijd naar bed te gaan.

Groetjes uit Sydney!

  • 22 September 2014 - 12:41

    Silvia:

    Ha die Feline, ik lees dat het goed gaat...haha uiteten, cocktails drinken, feestje, uitstapjes....ge het er maar druk mee hihi.
    Gelukkig dat het je goed gaat, dus je mist ons nog niet???????
    Fijn dat je al zoveel vrienden hebt gemaakt, dat is een stuk gezelliger toch?
    Nou nog heel veel werk plezier en dat je nog maar veel mag genieten daar.

    Groetjes Van Charles, indy, Bodi en Sil....doeiiiiiiiiiiiiiiiiii

  • 22 September 2014 - 13:09

    Marlie:

    Je hebt dus weer een grandioos weekend gehad. Heel fijn voor je. Foto s zijn heel leuk. Werk ze deze week en tot de volgende keer. Groetjes vanuit een regenachtig grave van je vader en moed

  • 22 September 2014 - 17:38

    Jacqueline:

    Hoi meis, weer een leuk weekend gehad! Goed zo. Geniet er lekker van. fjn dat je al wat mensen kent. Hopelijk krijg je geen heimwee???????. Hier gaat alles prima. Nog 11dagen werken!! Ook leuke foto's trouwens. Dit was het weer voor nu. Tot je volgende bericht.

    Tante Jacqueline

  • 22 September 2014 - 22:49

    Tonnie:

    Wouw wat een mooie foto,s.en natuurlijk weer een leuk verhaal uit eten,uit eten en borrelen grapje geniet maar lekker

    Gr tante tonnie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Feline

Actief sinds 15 Aug. 2014
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 5024

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2014 - 09 Februari 2015

Stage in Sydney

Landen bezocht: