Eerste stage dag - Reisverslag uit Sydney, Australië van Feline Ven - WaarBenJij.nu Eerste stage dag - Reisverslag uit Sydney, Australië van Feline Ven - WaarBenJij.nu

Eerste stage dag

Door: Feline van de Ven

Blijf op de hoogte en volg Feline

01 September 2014 | Australië, Sydney

Hallo allemaal,

Aangezien mama mij heeft gevraagd om even kort mijn 1e dag van stage te bloggen, zal ik dat maar doen.

Om half 10 moest ik op het kantoor zijn. Met mijn bus ben ik er binnen 10 minuten en aangezien ik wat eerder was gegaan stond ik al lekker op tijd binnen. Het bedrijf zit in een groot bedrijvencomplex waar iets van 40 bedrijven inzitten. Eenmaal binnen moet je voor de deur nogmaals op de bel drukken om werkelijk binnen te komen.
Ik heb meteen mijn eigen plek gekregen voor mijn tijd daar en moest ook meteen allemaal papierwerk invullen, betrouwbaarheid veiligheid etc. Daarna heb ik een rondleiding gekregen van mijn begeleider, Annemarije, en een korte introductie. Iedereen was erg aardig en open en zelfs de eigenares was casual gekleed en heel aardig. Nadat alles ondertekend was kreeg ik meteen de opdracht op te beginnen met een SWOT analyse voor een marketingplan van een nieuwe klant, voor die niet economen alle informatie over het bedrijf en de concurrentie daarvan.
En kort daarna heb ik nog een opdracht gekregen om nieuwe ideeën te bedenken voor een slogan voor het bedrijf en om een kopje te hernoemen. Dus best veel en al groot werk voor mijn eerste dag zeg ik zo en de tijd vloog daardoor ook heel erg snel voorbij.
En aangezien ik niet moe was ben ik daarna nog met Maaike samen gaan koken om het over onze dag te hebben.

De komende dagen zal ik druk bezig zijn met stage, waaronder uiteten gaan woensdag met collega's en zaterdag zijn we van plan om vanaf het strand Coogee naar Bondi te lopen, dus alweer een drukke planning.

De groetjes uit Sydney

  • 01 September 2014 - 18:44

    Marlie:

    Bedankt het is me voor vandaag helemaal duidelijk. Veel succes en plezier verder. Komt Maaike in jouw huis wonen? Liefs vanuit Grave van je vader en moeder.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Feline

Actief sinds 15 Aug. 2014
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 5033

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2014 - 09 Februari 2015

Stage in Sydney

Landen bezocht: