The Three Sisters - Reisverslag uit Sydney, Australië van Feline Ven - WaarBenJij.nu The Three Sisters - Reisverslag uit Sydney, Australië van Feline Ven - WaarBenJij.nu

The Three Sisters

Door: Feline van de Ven

Blijf op de hoogte en volg Feline

28 Oktober 2014 | Australië, Sydney

Hallo allemaal,

Dit weekend was druk, relaxt en rampzalig tegelijkertijd. Het drukke was vooral van werk, want heb het de afgelopen week en de komende weken best druk met opdrachten. Zo mochten ik donderdag en vrijdag iets doen waar ik zo gelukkig van wordt... not!! Ik moest bedrijven gaan bellen... Bah ik heb echt een hekel daaraan, en nu nog steeds! Het ergste was nog dat ik moest spellen in het Engels of moest opschrijven wat hun spelde. Mijn god wat was dat moeilijk, moest wel vaak 3 keer vragen of ze het wouden herhalen en zelfs dan had ik nog vaak de helft fout opgeschreven. Maar goed heb eindelijk vandaag de hele opdracht afgekregen, dus iedereen gebeld en alles opgezocht op LinkedIn! Als bedankje voor mijn harde werk, voor this shitty job, zoals mijn bazin het noemde kreeg ik highfive en een welverdiende compliment. Dat maakt het erge werk weer een beetje beter!
Verder werk ik de rest van de week vooral samen met mijn baas en heb ik strakke tijdschema's om dingen af te krijgen! Ik heb dus echt al het gevoel dat ik deel van het team ben en dat vind ik wel erg leuk!

Vrijdag had ik het helemaal druk want meteen na werk ben ik mee gaan helpen met een Charity event. Dit werd georganiseerd door het bedrijf waar een vriendin van mij, liesa, werkt. Dus Maaike en ik hebben ons opgegeven als volunteers en geholpen om alle (rijke) mensen het naar hun zin te hebben en ze te laten bieden op the silent auction. Het was een erg leuke ervaring en ze waren erg blij met ons. Als bedankje hebben we zelfs een fles wijn gekregen! (Ja weer wijn haha).
Zaterdag moesten we alweer vroeg op dus heb die avond misschien 4 uurtjes slaap gehad. We zijn rond half 7 vertrokken naar The Blue Mountains om daar de hele dag te lopen en alles te bekijken. We zijn eerst uitgestapt om the skywalk, de steilste trein, cable car te doen en daarna zijn we een stuk door het regenwoud te lopen. Het uitzicht was werkelijk prachtig en we hebben de beroemde Three Sisters gezien. Na weer in de bus te zijn gestapt zijn we naar een grot gaan kijken... Dat was een heel avontuur om daar te komen, maar we hebben het uiteindelijk wel gevonden en ook meteen een waterval.

Om de dag nog leuker te maken kwamen we thuis en trof Maaike een van onze huisgenoten op de grond aan. Om een lang verhaal kort te maken... Ze had flink wat pure vodka gedronken, omdat ze heel erg nerveus was voor haar eerste date die ze zou hebben die avond. Daarnaast had ze alleen een salade als lunch op en had ze slaap te kort. We hebben de ambulance gebeld en die hebben haar onderzocht en uiteindelijk in bed gelegd. Omdat ze nogal hard om de grond was gevallen moesten we haar elk half uur wakker maken. Nouja ik heb dat gedaan totdat ik naar bed ging, daarna mocht haar vriendin dat doen! Verder is alles nu goed met haar, maar we hebben haar wel gewaarschuwd als het nog een keer gebeurd mag ze mooi met de ambulance mee naar het ziekenhuis en hoeven we haar voorlopig niet te zien!

Zondag was het een relaxte en rustige dag. Omdat we weer niet veel geslapen hadden hebben we niet veel gedaan. We zijn om 2 uur naar de film Fury geweest in the Imax. Deze bioscoop heeft de grootste scherm ter wereld, echt een groot scherm. Daarna zijn we wat gaan eten bij een café en vroeg naar huis gegaan. We zijn vroeg naar bed gegaan, want we waren best wel moe.


Verder zal deze week druk zijn op het werk, want heb best wel wat werk te doen. Ook moet ik nog iets van 400 kaarten schrijven die opgestuurd worden naar mensen in Sydney! Aan de ene kant wel leuk dat ze allemaal mijn handschrift opgestuurd krijgen, maar aan de andere kant kost het wel veel tijd. Verder is het vrijdag Halloween wat we goed gaan vieren. We gaan zowel vrijdag als zaterdag uit en zondag zijn we van plan om naar Manly Beach te gaan. Dit weekend is het laatste weekend met onze vriendin Liesa die maandag helaas weer naar Duitsland gaat... Dus vandaar dat het een druk weekend, maar heb er erg zin in!

Nou hoop dat jullie weer genoten hebben van mijn verhaal en dat het ook allemaal goed gaat bij jullie in Nederland!

Owja ik ben vandaag alweer 70 dagen in Sydney! Joehoe! :)

Groetjes uit Sydney

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Feline

Actief sinds 15 Aug. 2014
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 5030

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2014 - 09 Februari 2015

Stage in Sydney

Landen bezocht: