Relaxing Halloween - Reisverslag uit Sydney, Australië van Feline Ven - WaarBenJij.nu Relaxing Halloween - Reisverslag uit Sydney, Australië van Feline Ven - WaarBenJij.nu

Relaxing Halloween

Door: Feline van de Ven

Blijf op de hoogte en volg Feline

10 November 2014 | Australië, Sydney

Hallo allemaal,

Er zijn weer twee weken voorbij dus dacht het is maar eens tijd voor weer een kort verslagje. De afgelopen twee weken waar niet echt heel druk, dus dat was wel fijn.

De week na de Blue Mountains was wel okee op stage. Op vrijdag was het Halloween en dat hebben ook goed gevierd.. door zowel op vrijdag als op zaterdag te gaan. Vrijdag zijn we naar de UTS (uni) feest gegaan, maar dat was niet zo super (het voelde alsof we een schoolfeest verstoorde) en zaterdag zijn we naar een club on The Rocks gegaan, dat was wel erg leuk! Op zaterdagmiddag zijn we nog even naar de mark geweest want Liesa wou nog wat laatste souveniertjes halen.
Zondag was de laatste dag van Liesa dus zijn we daarom met zijn drieën (maaike, Liesa en ik) naar Manly gegaan. We zijn met de ferry daar heen gegaan en hebben op het strand gelegen en wat geshopt. En helaas hebben we die avond afscheid moeten nemen van haar! Maar gelukkig staat de volgende reunie alweer gepland dus we zien elkaar weer snel!

Afgelopen week was niet zo goed op stage, of vooral met mij ging het niet lekker. Maandag en dinsdag avond heb ik bijna niet geslapen en vanaf dinsdag zat heel mijn rug en nek vast. Gelukkig heeft Maaike wat fysio dingen geleerd (van haar vriend die fysiotherapeut is) en heeft dus een beetje mijn rug los kunnen krijgen. Dit was echt super pijnlijk!! Verder ben ik die week ook 3x door mijn enkel gegaan.. oftewel het ging super deze week. En om het nog leuker te maken is Annemarije Dinsdag ook vertrokken van het kantoor om een nieuwe uitdaging aan te gaan! Dat vind ik wel heel jammer wat ik vond het altijd wel leuk om samen met haar te werken en heb best veel van haar kunnen leren!

Ondanks mijn slechte week waren er ook nog leuke dingen gebeurd! Zo was het afgelopen dinsdag de "Melbourne Cup", in Melbourne hebben mensen werkelijk een hele dag vrij voor 2 minuten van een paardenrace. En omdat het zon groot event is hebben wij ook wat speciaals gedaan op het kantoor. Na de lunch hebben we de wedstrijd gezien en hebben we spelletjes gedaan. Ook hadden we een soort betgame, waarbij iedereen 3 paarden had. Helaas deed 1 van mijn paarden niet mee, dus ik kreeg de troostprijs!
Donderdag zijn we na het werk naar Bondi gegaan om de Sculpture at Sea te zien. Vrijdag hebben we lekker een filmpje gekeken, wat wel rustgevend was. Zaterdag heb ik vooral gerelaxt, oftewel het huis schoonmaken en proberen uit te slapen en ben ik in de middag naar the botanic gardens geweest. 's avond wilden we een gokje wagen om te kijken of er een speciale aanbieding was voor Wicked!
En ja hoor we hadden super geluk! er was een soort loting waarbij ze 18 kaartjes voor 35 dollar weggaven en omdat een vrouw voor ons niet meer wilden waren wij de laatste gelukkige! De eerst helft zaten we gescheiden van elkaar, maar later konden we samen zitten! Maar dat maakt niet uit want we zaten wel dus mooi op de 1e rij!
Zondag zijn we naar de Newtown festival geweest, een grote markt met allemaal verschillende live bandjes. Helaas voelde ik me weer niet lekker dus zijn we na een paar uur weer gegaan.

Op dit moment voel ik me nog steeds niet lekker dus ben bang dat ik toch ziek wordt deze week... en ik heb het nog wel zo lang proberen uit te stellen!

Maarja we hebben tot nu toe nog geen plannen voor het weekend, dus eerst maar eens deze werkweek doorkomen en dan lekker genieten van het weer! (het wordt deze week 40 graden :O)

Groetjes uit Sydney!

  • 10 November 2014 - 10:19

    Marlie:

    Jammer dat je gezondheid je nu even in de steek laat. Effen paar dagen uitzieken met extra vitamines
    en dan kan je verder genieten. Dus beterschap en tot de volgende keer. Was toch weer een leuk verslag.
    groetjes.

  • 10 November 2014 - 17:13

    Jacqueline:

    He Feline,
    Leuk weer wat van je te horen. Als je je niet lekker blijft voelen, ga dan naar een dokter.
    Inmiddels heb ik mijn officiële afscheid van school gehad. Gezellig met 38 vrouw, en een enkele man!(5)
    Gegeten bij den Anvers en ook nog voor de Heikese kerk toegezongen. Het was heel leuk en ik ben goed verwend met geld en boekenbonnen. Nu kan ik doen en laten wat ik wil. HEERLIJK.
    Zo dat was het voor nu.

    Lieve groeten van tante Jacqueline en beterschap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Feline

Actief sinds 15 Aug. 2014
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 5044

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2014 - 09 Februari 2015

Stage in Sydney

Landen bezocht: